BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 19 februari 2010

Valår


Gårdagen avvek lite från vår vanliga vardag.
Det var stort föräldrarmöte på skolan. Med bl a lokala politiker
inbjudna... Ja det är ju trots allt valår.
Och våra röster räknas nog oxå.

Från början hade inte tänkt gå... eller ja.
Det funkar ju inte att gå på några kvälls "aktiviteter" när man är ensam
och inte har nån som kan täcka upp här hemma.
Gulliga personalen från sonens fritids ställde upp...
som vanligt tänkte jag säga. Ja för de ställer verkligen upp när det behövs.
Men det är inget som jag tar för givet.
Det jag däremot vet är att:
Guldklimpen verkligen har det bra när han är där.

Hoppas alla förstår ironin med bilden... hehe

Mycke och bra info.
Men även och tyvärr dessto mer oro och
även ångset inför åren som kommer.
Främst då boende frågan... ständigt denna ångest.

Våra kära lokal politiker prata sig varma om sin fina hemsida.

Och om jag inte minns helt fel så kommer de börja med
nån slags "öppet hus" varje eller möjligen varann fredag.
( Nu spökar min cytohjärna med mig lite)
Då skulle man kunna träffa politiker och fråga om det ena elle andra.

Jag min ärt-hjärna kunde givetvis inte hitta denna info på hem sidan.
Ja ja, det är ju några månader kvar till september.
Kommer nog mer om detta viktiga ämne.
Sportlovet börjar om typ en timme här hos mig

Härligt!



0 kommentarer: