BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 februari 2010

Tänk kärlek

skäms verkligen för mina tankar och
mitt tålamod som inte fanns igår.
Över en putte putte liten fjut sak
som verkligen inte var nåt att ödsla energi på.

I dag är tankarna verkligen helt annat...
tacksamhet för livet, mina barn, mina vänner.
För att jag, här och nu får vara frisk.
Morgondagen vet vi ju ingen nåt om.

Tankarna finns hos U:s familj idag.
Kärlek och styrka.

Dagens måste:
Ta vara på varann.. och visa att ni älskar era kära.
Tänk kärlek




4 kommentarer:

Nina sa...

Tappar tålamodet gör vi alla ibland och hakar upp oss på småsaker oxå. Huvudsaken vi har vett att vara tacksamma när det gäller!
Kram Nina!

Mia sa...

Intressant det du skriver på min blogg. Att man kan va överaktiv men att det kan vara autism? Jag är ju så inriktad på adhd. Men "vildheten" kan dölja många andra symtom antar jag? Kram och hoppas du har mer tålamod idag, det brukar kännas bättre när man sovit bort det. Tycker jag i alla fall.

Okki sa...

Hej Mia.
Roligt att du hittat hit.
Mena inte direkt att "vildheten" har med
autism o göra.. eller det kan det ju. Min son var "ganska" vild som barn. Men när han börja skolan och vi fick mera struktur på vardagen så blev det bra mycke lugnare. Tror att när man har en diagnos, så vet man ju mer hur man ska "handskas" med sina barn. Det var bara en tanke.
Kram

imse sa...

Man kanske behöver de där tålamodstappande dagarna också. För att riktigt uppskatta de andra dagarna.

Kram