BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 15 februari 2010

Lex Maria-anmälningar

Blir så mörkrädd, arg, skrämd,
illa berörd, ursinnig...

Ja jag blir väldigt upprörd när jag läser att
detta sker i Sverige år 2010.
Vill inte tro det är sant... men skönt att de kommer fram.
Men tycker det känns illa, väldigt illa att det behövs en
vikarie för att det ska komma fram. Hoppas verkligen att
de personer som är skyldiga till detta misshandel av denna
pojke, ALDRIG mer får jobba med barn.
Ja ni hör, är väldigt upprörd.

3 kommentarer:

Nina sa...

Ja, vem blir inte upprörd! Jag blir så arg så jag vet inte. Och dom tog inte ens upp det på nyheterna!!! Så jag skrev ett argt mail till svt rapport...

Hade det varit ett dagis och ett "vanligt barn" hade media uppmärksammat det!

Tack för att du sprider det i din blogg! Hoppas fler gör det så det kommer ut hur illa det fungerar på en del ställen än idag!

Kram Nina!

imse sa...

Ja, så fruktansvärt hemskt.

messan sa...

Ja, det är verkligen sorgligt att anmälningarna ökar.