BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 26 februari 2010

SHIT, vad pinsamt

Åkte i väg och handlade i dag på eftermiddagen.
Shit, vad galet det kan bli nu, när de stora mataffärerna har börjat
med apoteksvaror. 

Är som jag antar, många med mig, lite löjligt förtjust i snygga
förpackningar att ha i badrummet.

Och ser till min förvåning i dag att det har kommit ett nytt märke med
lite flashig förpackning.
Heat heter den oxå..
Ska just böja mig ner i tron att det är typ duschtvål eller nåt.

Ser när jag tittar närmare... att det är glidmedel...
Tur att jag inte stoppa ner den i kundvagnen.
Är det jag som har levt i celibat för länge och
tror att "såna saker" bara säljs bakom disk.
(för det gör det ju med IPREN..)
Eller vad???




2 kommentarer:

imse sa...

Hahaha!

Nina sa...

Hahaha! Tror inte nån märkte nåt ;) Det finns ju trots allt rätt många som köper sånt...
Kram Nina!