BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 24 februari 2010

Tipsar

Den 18 Mars är det 1 år sen min kära dotter och jag
åkte till Gran Canaria för att fira hennes 20 års dag.
Dottern fyller den 27 februari, så vi åkte lite senare men
vilken oförglömlig vecka vi hade.
Minne för livet, som man säger.

Och nu, nästan ett år senare har jag
beställt en bok med bilder från resan.
där kan man ladda ner bilderna man har på datorn och
arrangera lite hur man vill ha sina bilder.
När jag beställde våra bilder så hade de ett erbjudande om
att göra ett "fotoalbum" med 24 sidor.
Helt gratis och de bjöd på portot oxå.
I dag fick jag hem mitt album/bok.
Kanon nöjd. Snabb leverans, bra kvalite på bilderna.
Hård bokpärm.
Det kommer bli snyggt i bokhyllan




Tjusigt va?
Nu är jag sugen på att ladda hem lite fler "bild böcker"



2 kommentarer:

Nina sa...

Åh, vilken fin bok! :) Vad roligt att ha minnena från en resa samlat så!

Kram Nina!

messan sa...

Mmm, vilket fint sätt att spara sina semesterminnen på. Nu passar det bra att bläddra i den boken, kontraster mot här hemma:)
Kramar