BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 31 mars 2010

Urdålig bloggerska

Vill tacka för alla urgulliga krya på dig hälsningar jag har fått
både här på bloggen, på facebook och framför allt på forumet.
Det har värmt så mycke i hjärtat!
TACK
TACK
TACK
till alla.

I dag har Guldklimpen kommit hem, det är sååå skönt.
Tror att vi båda tycker det är lika skönt, även om det hos mig finns
lite rädsla. Det är fortfarande en skoldag i morgon.
Och jag ska orka få i väg sonen till skolan och ta emot honom på eftermiddagen.

Hur mår jag för tillfället?
Fortfarande väldigt trött,
magen är öm.
Både hjärnan och förståndet verkar ha åkt på semester.
Har svårt att föra vettiga samtal.
Därav denna långa blogg paus.

En riktigt Glad Påsk vill jag önska alla




6 kommentarer:

Mia sa...

Passa på att vila då guldklimpen är i skolan. Det tog mig två veckor innan värsta smärtorna försvann och orken så sakta började komma åter. Det tar sin tid med stora bukoperationer. Kramar

Anonym sa...

Käraste Okki. Vad jag tänkt på dig.
Önskar du får en så smärtfri och fin helg som möjligt.
Varm varm kram!

Ingela sa...

Jättegladpåskkram!
Busan

Make everyday a good day. sa...

Hoppas du känner dig piggare snart.
Stora Påsk kramar till dig
Linda

imse sa...

Ta det lugnt och vila förståndet.

Hoppas helgen blir god och fin.

Glad påsk!

messan sa...

Var rädd om dig och ta det lugnt.
Önskar dig en skön påsk!
Kramar