BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 16 mars 2010

Bort med alla damm, det börjar likna vår snart!

Äntligen har jag påbörjat nåt som kan liknas vid en
vårstädning. Vartifrån jag har fått denna plötsliga energi-på-fyllning
har jag inte en aning om. Men det kan ju ha göra med att solen har
lyst så fint de senaste dagarna.
De behövs verkligen... ojj, vad mycke damm det finns i div skrymslen.

De konstiga med mig är att, jag kommer i gång med städningen ganska sent på kvällen.
Att dammsuga kl 23.00 är ju inte så smart kanske när man bor i lägenhet.
Men i morgon fortsätter vårstädningen!!!

4 kommentarer:

Nina sa...

Om man nu vill komma på nåt negativt med solen så är det väl att den lyser upp dammet... å dom skitiga fönstren... ;) Å andra sidan är det kanske bra, så man får lite fart på dammtrasan nån gång!

Tror jag ska göra som du, faktiskt!
Det behövs...
Och härligt är det när man är klar! :)

Ha en fin dag!
Kram Nina!

Anonym sa...

Yes! Yes! Yes! Ut med det gamla!!

Make everyday a good day. sa...

Mycket damm blir det. Men fritt fram för våren
kram Linda

anna sa...

Härligt när energin slår till, då får man passa på! Och solen hjälper förståss till!
Heja våren, när är det dags för op.?
Kram Anna