BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 mars 2010

Utmaningen

- Varje "spelare" börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.


 

 

 

 

 
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista med deras namn.

 

 

 

 

 
- Efter detta är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de blivit tagna och de ska läsa ens egna blogg för mer information.

 
  • Under en kort med intensiv period har jag varit politiskt aktiv. Under starten av FI var jag med under uppbyggnadsfasen här i östergötland. Pga div stridighet internt så kom jag på att det nog inte riktigt var min grej. Är nog alldeles för konflikrädd och har för mycke av "alla-ska-vara-sams-och-ha-det-trevligt" mentalitet.
  • Har haft tankar på att utbilda mig till psykolog. Men dåliga betyg satte stopp på den iden.
  • Cyklat tjejvättern (tjejig variant av vätternrundan).
  • Under en 10 veckors period har jag "dryck-bantat", och förlorade då 17 kilo. Men det var nog inte så stor skillnad. Det ska mycke till för att det ska märkas på en elefant ;)
  • Min flygrädsla har gjort att jag har valt bort längre resor under en längre tid av mitt liv. Nu har jag utmanat denna rädsla... hade jag  obegränsat med pengar så skulle jag åka minst en gång i halvåret till värmen.
  • Har jobbat som dammsugarförsäljare en gång i tiden.
Jag skickar vidare denna utmaning till:
Nina
Mia
Emsa
Jag och min ms
Kulisen
Ulrika

1 kommentarer:

Nina sa...

Tack för utmaningen :) Jag ska och fundera ett tag på den..
Kram Nina!