BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 20 mars 2010

Lördag hos oss


Börjar se tecken på att det blir vår även i år.
Det går sakta men säkert.
Till min glädje märkte jag i dag att, all snö från taket har smält.

Dagarna fram till onsdag morgon går nu i förberedandets tecken.
Tvättmaskinen går nästan oavbrytet. Det lagas mat som fryses in.
Och just nu kom jag på att jag skulle nog ta och betala mina räkningar.
Det får bli mitt lördags nöje.

Annars har det varit en trevlig lördag.
Syster A är och hälsar på. *trevligt*
Men för tillfället är hon ute på vift.

så guldklimpen och jag har roat oss med att äta mat.
Så mätta och belåtna är vi.

Önskar alla en riktigt trevlig lördag.
Ni som är lediga njut av ledigheten.
Och ni som jobbar ( kära I, jag vet att du har din "jobbarhelg")
glädjs att ni har ett jobb.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer att hålla tummar och tår för dig.
Varm kram!

Anonym sa...

Hej Okki!
Jag håller tummarna för att du ska krya på dej snabbt efter op. och att allt går bra!
Kram Anna/Cliffen

imse sa...

Du har mycket att stå i nu, ser jag.

Kram