BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 23 mars 2010

Att ge sig själv en spruta

Denna gigantiska spruta har jag gett mig själv idag...
Ååå hej å hoo, vad livet är roligt i bland.
Jag är verkligen NOLL sjukvårdskunnig och har ingen som helst
erfarenhet i att ge varken mig själv eller någon annan en spruta.
Men nu är det gjort. Och jag har inte ens svimmat...
1-0  till mig.

Det som däremot inte var så roligt.
(Nu tyckte ju inte jag att sprut grejen var rolig, men
lite stolt att jag fixade den är jag allt.)
 Var hos frissan idag. Det blev verkligen KATASTROF..
Ville ha en lättsköt frissa... ja, det blev det ju verkligen.
Bara att sätta en mössa på huvudet tills det växer ut.
Blev så paff när frissan deklarerade att hon var färdig att jag
blev helt mållös.

Nu är det jag som i morgon





3 kommentarer:

imse sa...

Bra gjort, inte lätt att sticka sig själv. Och frisyren ordnar sig så småningom.

Sköt om dig nu!

Mia sa...

Vad modig du är:)

Ingela sa...

Nej fy för att ta spruta på sig själv. Jag hann med sisådär 35 stycken under cyton... Det gör ju inte ont men det är läskigt ändå.
Kram Busan