BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 4 april 2010

Tipsar

Sakta sakta börjar jag få tillbaka krafterna.
Men det går inte så fort som jag vill.
Överansträngde mig lite går tror jag.
Sonen och jag var ute och njöt av det fina vädret.
Passade även på att handla lite mjölk
Big mistake
Inte så bra att bära mjölk paket när man är
buk-opererad. Sonen var inte så pigg på att
bära upp matkassarna.
Så gårdagskvällen tillbringade jag i viloläge. Det
är verkligen svårt att inte vara helt återställd ännu.

Tänkte ta tillfället i akt och tipsa om vårt
underbara forum


Dagligen både hör och läser man om näthat och nätmobbning.
Men "vårt forum" är tack och lov förskonad från allt sånt.
Här finns bara goa tjejer som stöttar varann i både mot- och medgång.
Tyvärr så har det varit en väldigt jobbig tid nu. Många underbara vänner
som har blivit sämre och tyvärr en del som har fått lämna oss och bli änglar.
Men värmen som kommer emot en på detta forum känns verkligen i hjärtat.

Tillsammans är vi starkare!



1 kommentarer:

Nina sa...

Ja, jag tror att det är viktigt att ha varandra. Vänner som vet vad det handlar om på riktigt. Det är nog det bästa stöd man kan ha.

Var rädd om dig!
Och Krya-på-kramar!
Nina