BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 mars 2010

Fixa och dona

Kommande dagarna förbered jag inför operartionen nästa vecka.
Kan ju vara skönt att komma hem till ett hyfsat städat hem.
Så nu städas det. Toaletten är färdig, blev en storstädning av den. Skönt att det är gjort.

Sen ska det handlas. Frysa in lite mat, så att det bara är att värma. Kan ju vara ganska skönt.
+ att tvättmaskinen går på högvarv. Guldklimpen ska vara på kortis i hela 8 dagar.
ojjj oj, kommer ju att längta något enormt. Men samtidigt skönt att kunna krya på sig i lugn och ro.

Så i morgon är det heldags besök på US, med div provtagningar osv.
Ska faktiskt bli skönt att få lite mer info, även om jag verkligen inte ser framemot operationen.
Håll gärna några tummar för mig.. om ni har några lediga!

Nu får jag fortsätta min promenad med kära dammsugaren.



När två vänner sitter vid fikabordet
existerar inga stora världsproblem -
under en liten stund befinner
de sig i paradiset.
Pamela Dugdale




2 kommentarer:

Mia sa...

Jag ska hålla både tummar och tår;)

Nina sa...

Jag ska tänka på dig!
Och tummarna är hållna, så klart!
Kramar om!
Nina