BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 1 mars 2010

Dags att tagga ner lite

Nu gillar ju jag vardagar, så det känns ju helt ok.
Efter att ha haft sportlov i en vecka och bara kunna göra de mest akuta
ärenderna. Så har man ju samlat på sig lite på "måste-göra-listan".

Men va fort en dag rusar iväg...
dessutom skulle bilen lämnas på service innan Guldklimpen kom hem.
På senare tid har jag inte haft så mycke energi som jag är van vid.
Och det var såå skönt att få svar på varför idag.
På sistone har jag verkligen bara orkat göra en grej per dag.
Helt sjukt... Har jag handlat så är det liksom det min energi har räckt till.
Och det är ju verkligen inte jag.
Älskar ju ha tusen grejer inplanerade... men det funkar inte just nu.

Träffade "min" underbara kurator i dag...
Och hon sa att just nu måste du tagga ner.
Din energi går åt att bara finnas till.

Sååå skönt att höra det. Men vill ju göra mer.
Men hoppas energin kommer tillbaka med våren, för så här kan man
ju inte ha det.

Nu är det dags för lite skönhets sömn...

2 kommentarer:

Nina sa...

Jaa... Tagga ner nu! Innan du brakar in i väggen, du vet...
Var rädd om dig!
Kram Nina!

Make everyday a good day. sa...

Fantastisk roligt att hitta hit, vilken fin blogg.
Kram Linda