BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5 mars 2010

Mera bachata till folket.

Nu har jag hittat min framtida tränings-grej.
Nu är det jag som ska börja gå på dans kurs...
Och inte vilken dans som helst, nu är det bara bachata
som gäller. Ni som missa det i dagens let´s Dance, ni måste bara gå in  på
tv4 Play och kolla in detta.
Dejting och träning i ett--> Vilken grej.
Närmare s.. kommer nog inte en annan.. så bara det är ju en orsak till att börja!

Annars så är det ju bara Willy-mannen i Let´s Dance gänget som får min puls att
höjas. Särskilt duktig är han ju inte, men glimten i ögat har han defentivt.
Hoppas hoppas han får vara kvar.

MERA WILLY TILL FOLKET



Det var allt för i dag!


2 kommentarer:

Nina sa...

Nog för jag gillar Willy skarpt, men jag hoppas ju att dom som kan dansa går vidare istället...
Skoj med dans, och kanonbra motion! Skulle vara så kul att kunna det! :)

Ha en fin helg!
Kram Nina!

Okki sa...

Hej Nina!
Tycker ju oxå så egentligen, men hela min kropp blir så glad när Willy dansar. Bara det är ju en prestation.. hehe

Hoppas ni får en trevlig helg.
Kram