BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 22 mars 2010

Waluigi och myspys-hjärnor

Jag har ju redan en gång varit och röjt runt i "myspys-¨landet".
Men nu har jag fått en efterföljare...
Självaste Fredik Virtanen, journalist på Aftonbladet.
Avhandla ämnet i dagens tidning

Som lite onödligt vetande så är ju nämnda journalist
fd Motalabo.

Här i Motala har det annars varit riktigt våraktigt väder i dag.
Även om dagen började lite kyligt, så har solen visat sig lite i dag.
I helgen såg jag lite gräsmatta oxå.. så pass mycke har snön smält på sina ställen.

Vill önska alla en trevlig kväll, själv ska jag packa
Guldklimpens väska. Han ska ju sova hela 8 nätter på kortis.
Men jag vet ju att han har det så bra där!!!

Denna bild valde Guldklimpen som bakgrundbild
till min dator. Så den får avsluta dagens inlägg.



1 kommentarer:

Make everyday a good day. sa...

Ha en fin dag idag
Kram Linda