BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 7 juni 2010

Think outside the box!


I dag har jag varit på föreläsning om: Latevalt tänkande.
Tänka utanför ramarna, om man nu ska prata svenska.
Det var intressant att märka hur fyrkantigt man tänker.
Jag har nog tänkt att jag inte har så fyrkantigt tänkande.
Gör inte massa saker bara för att man ska det... men ändå så,
har man svårt att tänka utanför sina invalda mönster.
Det var bra och få sig en tankeställare.

Det är varje människans förbannade
plikt att bli ett original.
-Albert Engström-

I kväll hände en rolig sak som jag kommer kunna leva på länge.
Ringde upp hon som bor i lägenheten, som jag ska flytta till.
De visa sig att jag kan flyta in 1 Augusti redan.
JIIPPPIII
Vad härligt, då hinner vi njuta av uteplatsen i sommar!!!


3 kommentarer:

Nica sa...

Men åh - kul!! Grattis :)

imse sa...

Vad kul med lägenheten! Blir glad för din skull.

Nina sa...

Vad jag gillade det där citatet Det är varje människas förbannade plikt... :)

Jättegrattiset till lägenheten! Tummar hållna för att det blir toppenbra "uteplats-väder" för dig!

Kram Nina!