BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 12 juni 2010

Rensa rensa

Det är sista kortishelgen innan sommarbokningen,
för Guldklimpen. Och när sonen är på sommarbokningen ska
jag försöka hinna flytta de nödvändigaste till nya lägenheten.
Så när han kommer tillbaka från sommarbokningen så ska vi bo i
nya lägenheten.
Så även om det är ganska långt kvar till att vi ska flytta så
måste jag börja sätta fart på packningen.
Och framför allt rensningen...

Ojjoj, säger bara det. Har rensat ur nästan en garderob nu på kvällen.
Vad grejer man har... skulle kunna utan problem ha garage-loppis.
Nu har jag inget garage, så det åker till soptippen.
Vissa saker är lättare att kasta än andra.
Hittade precis sonens Levis Jeans, som jag vet är för små.
Helt plötsligt så blev jag nostalgisk.. och det blev lite svårt att kasta dessa
Jeans som sonen inte använt många gånger.
Och som jag köpt för en billig peng på Lager 107.
(Det är typ Ullared, med lite märkeskläder. Udda stl, och därför billigt.)

Det kommer bli många vändor till tippen.
I morgon är det lördag och ska försöka hinna njuta av
lördagen och inte bara packa och rensa.

Ett samtal med min sponsor väntar oxå i morgon *trevligt*

Dagens eller med tanke på hur mycke klockan är,
morgondagens Randy Gage Mantra:

I discover and express more of my
divine potential each day!


Hittade häromdagen en trevlig "citat-sida", som jag vill dela med mig av.

Med bland annat Jim Rohn-citat
som jag gillar.
Nu säger jag
God natt




1 kommentarer:

Nina sa...

Det är bra att flytta ibland, då blir det riktigt rensat :) Men har du möjlighet att boka loppisbord eller lämna in på second hand? Då får du ju en liten slant för det istället...

Hur tror du Guldklimpen fixar flytten? Hur förbereder du honom?

Lycka till med allt!
Kram Nina!