BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 5 juni 2010

Gnälla lite

Glad i hågen berätta jag här om dagen eller om det var kvällen
typ i går kväll.

-Nu ska det börja hända lite roliga saker i mitt liv
och är väldigt exalterad.

Och väntade mig peppning och stöttning,
för det är så man gör när man är vänner... tycker jag.
I stället möts man av ifrågasättande och kritik.
Absolut noll positiv energi...

Så ... nu har jag gnällt färdigt.
Nu ska njuta av denna härliga lördag.


Guldklimpen har gillat att trumma redan som
liten!


6 kommentarer:

Nina sa...

Ojdå, så trist :(
Men jag peppar å stöttar gärna om jag vet vad jag ska peppa :) Jag kan iaf önska lycka till med "vad det nu är" och hoppas det blir bra!

Grattis oxå, förresten! I lite efterskott.. :)
Kram Nina!

Anonym sa...

Fy fan.

Anonym sa...

jag är en blogg bredvid!!

Nina sa...

Hoppas allt är bra...
Kram Nina!

Make everyday a good day. sa...

Folk kan inte riktigt unna andra lite ljus i tillvaron, har jag märkt ibland. Jag kan få bli riktigt ledsen ibland, man tror att man har vänner som förstår och kan finnas till hands, ofta visar det sig att dom bara värnar om sitt eget. Jag blir så trött. Ibland vill jag bara annonsera efter en riktig vän.

Peppnings kramar från mig
kram kram kram
Linda

imse sa...

Det där lät väldans tråkigt. Men du får gå vidare. Det finns många här som stöttar.

Kram