BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 juni 2010

Soliga dagar

Tack för alla stöttande kommentarer!

Blev nästan generad när jag läste allt gulligt ni, mina läsare skrev.
Känns som jag gnällde lite väl mycke... men som sagt.
När jag väl har fått nåt ur systemet så brukar jag lämna
saken åt sitt öde...

Vi har haft en härlig helg, Guldklimpen och jag.
Solen har verkligen värmt och visat sitt fina ansikte.

Tänkte visa vad mina fina vänner har uppvaktat mig med.
På torsdag eftermiddag kom fina och bästa I.


En klocka som det bara står "Okki" på.
Älskar ju änglar.
Denna klocka kommer pryda sin plats så fint i nya
lägenheten.

Även denna fina blomma och en citat bok fick jag av fina I.


Ni som har hängt här ett tag vet ju hur mycke jag älskar citat.
och nu har jag en till citat bok.
Gulliga gulliga I.

På fredag kväll kom gamla barndomskompisen S med
grabbarna B och J.

Denna härliga bukett hade grabbarna med sig


Och sin vana trogen kom S lite senare
och hade med sig presenten:


Älskar detta fina musikkort



Hoppas alla får en fin vecka med mycke sol och
skratt.



0 kommentarer: