BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 3 juni 2010

Solsken och bakning

Solen har lyst med sin närvaro några dagar nu, och
det verkar som att då är jag en väldigt dålig bloggerska.
Kan ju inte vara på topp hela tiden .. eller hur?
Rikigt så är det nog inte heller. Det håller på och hända ganska
mycke roliga saker i mitt liv just nu. Men mer om det en annan dag.
I går gjorde jag nåt som jag inte har gjort på evigheter.
Ställde mig och bakade. Och kom på att jag tycker det är riktigt roligt
att baka. Så i går blev det en riktig vårlig paj, och gott blev det.
Rabarber- och jordgubbspaj.


Pajen är godare än den ser ut.
I dag verkar vi få njuta av ännu en solig dag.
Må väl

5 kommentarer:

Anna sa...

Grattis på födelsedagen, Okki!! Hoppas att du får en mysig dag!
Kram Anna

Nina sa...

Mmm, den ser minsann inte precis äcklig ut.. ;) Ser jättesmarrigt ut!

Ha en härlig dag!
Kram Nina!

Anonym sa...

Fyller du år!!!

GRATTIS!!

Anonym sa...

GRATTIS! från mig med, ha en trevlig kväll!

Anonym sa...

Jag började bli sugen på rabarberpaj med! Det ska bli till helgen. Du får ha en härlig helg framöver! Jag har länkat Din sida till min, hoppas att det är ok?! Kram