BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 juni 2010

Sluta prata i gåtor.

Har under en längre tid varit lite hemlighetsfull,
och antytt att nåt nytt är på g i vårt liv.
Har tvekat väldigt länge om jag ska skriva nåt  på bloggen.
Men nu har jag bestämt att jag kommer gör ett inlägg om detta.
That it.
För det första så vill jag inte hålla på med produkt placering eller reklam.
Det är liksom inte min grej, det är inte därför jag bloggar.
Men ändå är det dumt att inte ens nämna, detta spännande som
händer i mitt liv. Och som jag är så exalterad över.

Under ett x antal år har jag letat efter nån "jobba-hemifrån-sysselsättning",
och jag har väl inte sökt så jätte effektivt men det har funnits i bakhuvudet länge.

Och nu har jag hittat nåt som jag har påbörjat.
Och nåt som inte har nåt med försäljning att göra...
för jag är en urusel försäljare.
Nu först på hobby-basis... men förhoppningsvis är det nåt
jag kan bygga upp en ny karriär på så småningom.

Om det är någon som är intresserad så har jag lagt till en
gadget, som är länkat till min nya hemsida.
Om du klickar på
Euro-huset så kommer du vidare till hemsidan.
Du kan även klicka här


4 kommentarer:

Nina sa...

Oh, vad spännande! :) Vi får väl snart veta lite mer om ditt projekt, hoppas jag :)

LYCKA TILL en hel massa!

Kram Nina!

imse sa...

Oj spännande!

Lycka till!!

Make everyday a good day. sa...

Vad roligt...!
Hoppas verkligen att det kommer gå finemang för dig.
Kram Linda

Unknown sa...

Det låter jättespännande. *L*
Helt perfekt att jobba lite då man har tid på fritiden.

Kram Maria