BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 18 juni 2010

Proposal in the park.


Snacka om härligt sätta att fria på.

Nu när det är bröllopstider, tyckte det passa med denna
"frieri-snutt".

Annars så rullar saker och ting på här hos oss.
Jag har blivit av med lite möbler som vi inte har plats med i nya
lägenheten. Bland annat så är min tresits soffa borta nu.

Det hände en lite rolig grej igår. Det var ett par som skulle komma och
titta på min lägenhet i går, och till min förvåning så var det en
gammal jobbarkompis till mig med familj.
Det var roligt att få träffa S med familj.

Måste få berätta en sak till, som känns väldigt rolig och
känner mig faktiskt hedrad över förfrågan.
Fick häromdagen en förfrågan från min sponsor, om jag kunde tänka mig
att hjälpa till att korrektur läsa översättningar av våra texter, som en
kollega översätter till finska. *stolt*

Önskar alla en riktigt solig och fin helg.


1 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är världen liten egentligen. När man minst anar så träffar man sina gamla bekanta. Vad roligt att du kan hjälpa till med översättningar! Ha en skön helg framöver!