BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 10 juni 2010

Obotlig optimist = Jag

Häromveckan fick jag ett tjockt kuvert
från min hyresvärd, som oxå är min blivande hyresvärd.
I min iver över detta tjocka och lite skramlande kuvert,
började min fantasi att drömma fritt...
Tänkte i min enfald att jag nu redan 3 månader innan,
får nycklarna till nya lägenheten. För det var nycklar i brevet.

Inte var det några nycklar till nya lägenheten...
däremot så ska de byta lås i denna lägenhet.
Snacka om besvikelse.

Men tycker ändå att ha positiv och förväntansfull inställning till
det mesta i livet ändå är att föredra.

I dag kom mina Agel produkter... spännande.
Återkommer om produkt resultat...
Även om jag inte skulle skriva så mycke om detta nya.
Denna blogg är ju till för att pysa ut lite om Guldklimpens och mitt
vardagsliv.

Denna helg har Guldklimpen sin sista kortishelg innan
sommarbokningen. Sin sommarbokning har sonen
en vecka i månads skiftet Juli/Augusti.
Och när sonen kommer tillbaka från den veckan,
så är planen den att vi ska bo i nya lägenheten.

Men som Marina brukar säga:

Plan är ingenting,
planering är allting!




1 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att du tänker positivt, en vacker dag så kommer ju de nya nycklarna!
Kram Anna