BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 21 april 2010

Tack, tack, tack

Tack för alla hållna tummar, tår och tassar.
Det hjälpte, för jag fick preminärt besked att
allt såg bra ut. Nu ska ju min dr detaljgranska
bilderna oxå, men det såg bra ut i det stora hela.

Så så såååå skönt.
Men jag är helt slut i kroppen.
Det tar så mycke kraft och energi.
Sen när man är färdig så går luften ur en.
Men det betyder jättemycke med alla glada
"tänker på dig" kommentarer.

Nu kommer mitt lyckopiller hem vilken minut som helst.




4 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan också känna att det blir mycket prat om sjukdom i min blogg, men varför inte. Det är ju mitt liv och min blogg.

Å jag är G L A D att det gick bra för dig!
YES!!

Nina sa...

Oh, vad sköööönt! :)
Kramar om!
Nina

Nina sa...

Hej igen :) Du har en utmaning hos mig om du har tid å lust.
Kramen en gång till :)
Nina

Make everyday a good day. sa...

Men så bra... *kram*
Kram Linda