BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 26 april 2010

Måndas-glamour

Lite glamour i tillvaron vill man ju ha emellanåt.
Måndag´s kvällens glamour blir att
titta på Hollywood fruarnas liv.

Synd att man inte har en flaska champange på kylning...
det skulle ju smaka gott i kväll.
får väl bli kaffe och en kvälls macka.
Men däremot har jag gottat mig i att läsa
Maria Montazami´s

Där bjuder Maria i dag på en bild när hon hämtar posten..
Ja.. vad säger man???


Ne, nu ska jag sätta på kaffe bryggaren så jag får
lite kaffe till tv-soffan.



4 kommentarer:

Nina sa...

Ja, det där såg ju inte helt fel ut... Fast sommaren är iaf på väg här i Sverige, och det är inte så dumt det heller :)

Hoppas du mår bättre och att det inte blev nån sjuka utan att du bara behövde sova lite extra!

Kram Nina!

Make everyday a good day. sa...

Ja men du vet väl att även lite glamour är glamour.

Ha en fin dag idag
Kram Linda

messan sa...

Det är måndagsglamour för mig med och jag gillar min glamour:). Maria är go hon.
Ha en fin kväll!
Kramar

Anonym sa...

Oj, hämtar hon posten själv? hi hi. Hon är min favorit av fruarna. Kram Anna