BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 10 april 2010

Konstigt sammanträffande.

Alla som känner mig privat vet att jag är
extremt flygrädd.
Många många år avstod jag från utlands-semestrar
just för att jag VÄGRADE flyga.
Nu har ju jag trotsat min flygrädsla ett par gånger.

Men en sak som aldrig slår fel är att:
ett par veckor innan jag ska åka på semester eller
goa goa vännen I med familj ska åka i väg till solen,
då händer en flygolycka av större mått.

Hade bästa vännen I på fika i dag, och vi pratade om
deras semesterresa till solen om några veckor.
På kvällen när jag tittar på nyheterna ... tror ni inte att det har hänt en
flyg olycka!!!
Det är ju som ett brev på posten.

Blir nog ingen solresa för min del mer.


Klicka på bilden så blir den större.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Chansen att drabbas av en sån olycka är extremt liten. Vi har ju varit med om värre resor du och jag...

Varm kram och du kan flyga. Du är inte rädd, som han sa i Sällskapsresan! :-)

Okki sa...

Jo jag vet ju att chansen är väldigt väldigt liten... men du vet ju hur det är mer rädslor.

Kram till dig oxå
Okki

messan sa...

Som tur är så händer det inte så ofta och den här gången utmanade de landningen lite väl mycket hörde jag.
Ha en fin söndag!
Kramar

imse sa...

Vad konstigt.
Jag älskar att flyga och sitter nu och letar på resesajter.