BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 20 april 2010

Kontrolldags

I morgon är det åter dags för årliga kontrollen.
Passar på och få Ultraljud på den op sidan...
Lite ångest över det.
Har lite känningar i under armhållan.
Så det är bäst att det ta en titt på det.
Om ni har några tummar över, så får ni gärna hålla dessa
 för mig i morgon.

Det har blivit lite mycke cancer prat
på bloggen den sista tiden.
Det är nog så i perioder...
Tankarna finns ju där dagligen, så emellanåt
pyser de ut på bloggen oxå.

I går kom Guldklimpen hem efter sin helg på kortiset.
Det är helt otroligt att en människa, bara med sin
närvaro kan lysa upp tillvaron fullständigt!!!
Sonen är verkligen mitt lyckopiller.
Alltid glad och lever verkligen här och nu.

Nu hoppas jag bara att jag får min
OK-STÄMPEL
så blir det nog lättare att andas igen.

Sonen med tv-spels fodralen, som han vill ha med sig
när vi åker i väg.

8 kommentarer:

imse sa...

Klart jag håller tummarna! Vilken tur att du har ett lyckopiller!

Kram

Mia sa...

Jag lovar att hålla både tummar och tår!!!

Bibban sa...

Hej på dej, hittade hit via blogtoppen och det är jag glad för. du har en blog som berör:)jag kommer gärna tillbaka
Bibban

Nina sa...

Självklart hålla tummarna!!!
Ska tänka på dig idag!
Kram Nina!

Maria sa...

Jag håller alla tummar och tår jag har :)

Har precis hittat din blogg och ska läsa lite..

Ha en fin dag !
Kram

Nica sa...

Håller, håller!

Tigris Predikantan sa...

Ja, den bilden ... like it! *ler*

snorkfröken sa...

Hahaha, så charmig bild <3
Klart att man måste ha lite tv-spelsfodral med sig när man går ut :)
Man blir så GLAD av gullungar!