BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 14 april 2010

Medicingömmor och Partylite

Så har det sett ut vid mitt nattduksbord på sistone.
Div mediciner huller om buller, fjärrkontroll till tv:n och
massa annat smått och gott som man behöver ha nära sig när man inte är så rörlig.
Återhämtning efter denna operation är en seg historia.
Men denna röra har irriterat mig länge...
Så häromdagen gjorde jag slag i saken och köpte denna fina
"medicingömma"

Så nu är det pryligt i sovrummet igen...
Det är bra mycke trevligare att gå och lägga sig på kvällen,
när det inte ligger massa saker och skräpar.

När jag ändå är inne på området shopping..
så har jag shoppat lite Partylite idag.
Goa vännen J skulle sälja lite av sitt lager,
så jag var inte sen att kolla in utbudet.


Inte riktigt bestämt vart denna elefant ska hamna..
men det känns som den ska vara i sovrummet.

Doften Fransk Vanilj


Det var länge sen jag hade nåt citat, så
i dag hitta jag denna som är sååå bra.

If you wait too long for the
 perfekt  moment,
the perfekt moment could pass
you by.

2 kommentarer:

Nina sa...

Så fint det blev :)
Hoppas du mår bättre och snart är okay igen!
Kram Nina!

messan sa...

Vilket bra tips på en medicingömma:)och vad fint det blev. Har också köpt ljus därifrån....dom luktar så gott.
Kramar