BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 23 april 2010

Livet som singel


Vi blir allt tyngre när vi blir äldre,
för att det finns mycke mer information i
våra huvuden.
Våra huvuden väger mer.
-Vlade Divac-

Smarta tankar som jag köper rakt av...
nee, men måste nog börja ta tag i vikt problemet.
Men beach 2010 är ju bara att glömma.

Från en sak till en annan...
Det är inte ofta jag ser fördelar med att leva som
ensamstående. Men i dag kändes det helt ok, en stund i alla fall.

En snabb shopping tur på stan efter att jag hade handlat mat för helgen.
Och denna väska fick följa med mig hem...
Lite för dyr för min magra plånbok...
och vet att om jag hade haft en sambo så finns det ju inte en
chans att jag hade haft mage att köpa nåt så dyrt till mig själv.


1 kommentarer:

Nica sa...

Vilken fin! och ja, tänk - du bestämmer ju själv :)
Och du är så galet värd den, så det så!