BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 26 november 2009

Lite advents stämning i köket



Det är ju ingen hemlighet att jag har känt ungefär lika som Julnissen
 på bilden inför jul och julförberedelser i år.
Jag som älskar julen i vanliga fall.
Men som sagt inget är som vanligt i vårt liv denna höst och vinter.
Så stämningen har liksom inte infunnit sig.

Men i kväll tog jag mig i kragen och började
rota runt bland advents ljustakar och dukar mm.
Och kors i taket, nu är det julgardiner i köket och
adventstaken är på plats i köket.



Blir nog Jul i vårt hus även i år.
Fortsätter i morgon, tar på krafterna att springa upp till vinden.

Och i morgon är det fredag. Skönt!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman.
tack för titten,du hade skrivit mycket fint på din sida &
pyntat fint i fönstret.
Jag har oxå saknat julstämmning,tog mej i kragen på kvällen 1a advent o pyntade.
Så nu känns det bättre.Ha det gott.
kraaam carina <3