BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 20 november 2009

Fredag och en ny bok!

Häromdan när jag var på en av denna veckans, otaliga läkarbesök.
Så köpte jag en bok som jag letat efter i nån vecka.

När det gäller böcker vill jag gärna läsa om sånt som inte ligger så nära i tiden hos mig.
Så alla böcker om sjukdomar och självhjälps böcker är väldigt mycke *NEJ NEJ*,
just nu i alla fall.

Älskar komediserier i de flesta former, dock ej engelsk humör. Typen John Cleese och pang i bygget.
Så när Mia och Klara gick på SVT för nåt år sen, var jag som klistrad.
Och för nån vecka sen så läste jag att Mia har kommit ut med en bok.
Blev så full av skratt när jag läste titeln på boken... Så typiskt Mia, eller i alla fall
min uppfattning om henne.
Dyngkåt och hur helig som helst.




Nu har jag kommit halvvägs i boken som innehåller kåserier och
utdrag från Mias blogg.
Försöker njuta av boken så länge som möjligt...
Vill verkligen läsa ut den på en gång, men stålsätter mig och läser bara några kapitel varje kväll. Allt för att få njuta av boken sååå länge som möjligt.

Så här långt är den hur bra som helst.
En riktig Okki-bok.

Men så har jag ju lite konstig 


1 kommentarer:

Malin sa...

Hej där och tack för kommentaren :) Har hört massor av gott om boken, så jag måste nog köpa den själv. Ha det gott! Malin :)