BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 4 november 2009

Glad, gladare, Okki




JAAAA JAAA
Har fått en ny tid till plastiken JIPPPIII.
Det känns helt underbart.
Inte förrens om drygt två veckor men jag har fått en tid.
Nu gäller det bara att se om det är nån som kan vara med min Guldklimp då.
För givetvis så är det ju kvällstid.

Men just nu ska jag bara vara GLAD.

Ett längre inlägg kommer i kväll.
Då tänkte jag skriva om min cancer-resa..
När jag tänker efter så kanske det inte blir i dag.
Men nåt inlägg kanske det kommer ... eller inte.
För i dag är det bara G L Ä D J E.

Nu fattas det bara att mannen i mitt liv, skulle snubbla in här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ett års väntetid på Sahlgrenska för att få operationen efter det att man har träffat plastiken...
Jag träffade plastiken första gången den 11 april 2008.. och nu.. den 10 november 2009 ska jag opereras.. det är ett och ett halvt år efter besöket hos plastiken...

Så mod och styrka..

Kram Pys

Okki sa...

Hej Pys!
Vet ju inte alls hur det är på US...
Men det lär ju inte vara kortare väntan.
Min remiss skickades in i våras.
Så det är som vanligt, tålamod tålamod och väntan

Kram