BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 6 november 2009

Fredag kväll



Äntligen helg... En  väldigt höstlig helg.
Nu skulle det verkligen vara skönt att fly fältet
och komma bort från regn och rusk.
Oftast brukar jag tycka hösten är helt ok,
men inte i år.
Är det bristen på sol och värme.
Inte så jättemycke av den varan i år.

I och för sig så var ju H och jag i väg i Mars
på en solsemester.
Men säger som jag sa när jag kom hem från den resan.
Nästa gång jag åker blir det två veckor.
En vecka var alldeles för kort tid,
även om det är bättre än inget.


Längtar tillbaka!!!    BIGTIME

Ville bara önska alla en riktigt
Trevlig Helg.
Här lockar soffan


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag börjar bli nervös.. i morgon ska det packas.. och packas om.. bussbiljetten är beställd och så även taxin..

Kram Pys

Sussi sa...

Förstår att du längtar tillbaka!! För min del blir det inga utlandsresor alls :-(
Vi renoverar istället..

Ha det så bra