BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 27 maj 2010

Nostalgi!

I dag har jag roat mig med att
scanna in lite bilder.
Blev lite nostalgisk.
Bjuder på en blandad komplott.


Nyfödd Guldklimp i september -91.

Det fanns en tid då jag var mer "sportig" än jag är i dag.
Här har jag cyklat Glan runt.
Om jag inte minns helt galet så är det
ett motionslopp på ca 7 mil...
Ja det var tider de!



Guldklimpen som liten. Tror han är under året här.
Redan då älska han musik.



Mina föräldrar hade en trampcykel i Gillestugan, när barnen var små.
Den älskade Guldklimpen att trampa på.

Det var vad jag hade att bjuda på i dag.
Ha en riktigt trevlig torsdag kväll


5 kommentarer:

Make everyday a good day. sa...

Vilken fin bild på er när han var ytte pytte liten..
Kram
Linda

Mia sa...

Oj vilka fina bilder. Sååå söt din guldklimp!

Nina sa...

Härliga bilder! :)
Det var ett tag sen jag var här, har haft lite fullt upp. Fast du har kanske inte saknat mig ;)
Kram Nina!

imse sa...

Det är så mysigt med gamla foton. Och vad hurtig du har varit!

Kram

Nica sa...

Vilka fina bilder! Gulliga lilla klimpen! Och gulliga du!