BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 16 maj 2010

Härlig lördag

Underbara helg, bjöd på soligt och varmt väder i går.
På kvällen skulle underbara I firas.
Vid något svagt ögonblick fick jag för mig att gå ifrån min
vana med bekvämma skor och satsa på nåt mer kvinnligt...

... säger bara:
-högklackat är verkligen inte min melodi.
Så jag gled in i mina fotriktiga skor i stället.


Mina underbara vänner.
Det blev en kväll med god mat och dryck.
Och med underbara vänner med mycke skratt och
skoj.


You don´t have to be perfect,
just be the best verision of your self.


I morgon kommer min älskade Guldklimp hem från sin
kortishelg. Och då blir det vardag igen... Jag gillar verkligen
vardag och rutiner.





3 kommentarer:

Nina sa...

Men guuuvickasnyggaa! Stövletterna alltså :) Fast jag håller med dig, fotriktigt är skönast. Jag går sällan i högklackat för jag bukar lixom vara längst ändå... ;)

Härligt att träffa vänner! Fina vänner är värdefullt :)

Ha en skön vardag!
Kram Nina!

Mia sa...

förstår att du längtat Även om man behöver tiden att träffa vänner osv så längtar man ihjäl sig efter barnen då de är borta. Kram

messan sa...

Hihi...högklackat är inte min melodi heller...mina fötter och MS det går liksom inte ihop...snygga var dom i alla fall.
Kramar