BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 20 maj 2010

Mot bättre boende

Nämnde nåt i går att nåt bra är på G, i sonens och mitt liv.
Och nu när kontraktet är skrivet vågar jag berätta.
1 September så flyttar vi till en lägenhet som jag är helt säker
på att vi kommer storm trivas i.
Vi har nämligen bott i samma fastighet innan,
men då i fyra-rummare. Men nu blir det en tvåa, men
då får vi en uteplats oxå.
Det ska bli sååå otroligt härligt.
Och så slipper jag ju dessa trappor.
En härlig utsikt får vi på köpet oxå. Blir nämligen granne med
Motala ström.



Bild lånad från radiomasten.se


4 kommentarer:

Nina sa...

Men vad kul!
Lycka till!
Kram Nina!

Mia sa...

Vad roligt. Motala ström känner jag ju väl till eftersom jag är från Norrk;-)

Nica sa...

Åh, vad skönt för er! Och mysigt med uteplats - vi håller tummarna för en lång skön sensommar då.
Blir dessutom lite billigare för dig, kanske - så gör väl inte det nåt?

Fin helg, Okki!

Anna sa...

Grattis! Vilka roliga nyheter. Det låter ju underbart med lite uteplats och utsikt mot vattnet! Trevlig helg och tack för dina uppmuntrande ord, nu är det bättre! Kram Anna