BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 26 maj 2010

Manliga änglar!

Dessa gulliga änglar beställde jag härom veckan.
Visst är de gulliga?


De finns att beställa här:

Men nu har jag lova mig själv att det inte ska köpas
nåt mer förrens efter flytten till nya lägenheten.
Däremot ska jag göra mig av med massa saker.
Tur att jag har väldigt lätt för att rensa och ge bort saker.
Materiella ting har aldrig varit särskilt viktigt för mig.

Bjuder på ett youtube klipp som bara är så bra.
Tittade på den i dag och ... vilken kille.
Tänk om det fanns fler människor som tänkte lika


På tal om Youtube klipp.
Så sa Guldklimpen häromdagen:

Visste du mamma, att Youtube
fyller 5 år idag?

Det hade ju inte mamma en aning om...


3 kommentarer:

Mia sa...

Ha ha ha, han har koll din grabb. Det är väldigt ångestladdat att flytta och behöva rensa, packa osv men ack så skönt att vara på plats sen:-) Nystart.

Make everyday a good day. sa...

Men vad fina dom var änglarna
Kram från mig
Linda

imse sa...

Åh vilka fina änglar. Den sidan ska jag kolla upp. Och videoklippet är så bra.

Kram