BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 31 oktober 2010

Vemod

Har fått njuta av dotterns sällskap hela helgen...
och aldrig har väl helgen gått så fort som nu.
Lika härligt det är att få träffa sina vuxna barn, lika
jobbigt är det när de åker hem till sitt.

Så i  kväll är jag lite vemodig...
 men i morgon är
det full fart igen. Då kommer Guldklimpen
hem och det är höstlov.
Då är det inte tyst och ensamt längre...
Full fart framåt då.
Vi får se om det fortfarande är Povel Ramel
som gäller?
Eller om det kanske har gått över till lite
andra ton-gångar.
Sonens musiksmak skiftar mycket emellanåt!


Helt meningslösa saker jag funderade på i
tv-soffan i dag var:
Varför smakar det mycke bättre med mosad banan,
än med att äta en banan omosad?

Vad brukar ni tänka på när ni vill
skingra era tankar lite?

Alla som har höstlov nu, önskar jag en riktigt trevlig
höstvecka!!!

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Mosad banan?? Fy attan, jag tycker bättre om att ääta bananen som den är... Ha ha..
Ja vad tänker jag på när man skall skingra tankaran.. Hammm.. Tror jag sätter igång musik eller lyssnar på en ljudbok.. Promenader brukar med vara toppen för tankeskingring..

Ha nu en bra natt och en fin tisdag..

Kram Mia

Annika N sa...

Ha en fin vecka ! Kram Annika

Okki sa...

NattMia: smaken är ju som sagt delad... *S*

Krameli kram :)