BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 7 oktober 2010

Helgen som kom och gick...

Den gick så fort och i racerfart!

På söndag åkte jag till västkusten igen
och hälsade på den nya familjemedlemen,
hemma hos dotter.
Hur gullig får man vara?
Världens gulligaste lilla kattunge, men även
den busigaste.
Och hon lyssnar till namnet Bella.

Nu blev mitt besök hos dottern lite längre än det var tänkt.
Det var meningen att jag skulle åka hem på
söndag eftermiddag/kväll. Men när jag var redo för
hemfärd så tyckte inte min bil riktigt likadant.
Så det blev lite tumult där ett tag innan vi kom på hur
jag skulle hinna hem innan sonen skulle komma hem
från sin kortis vistelse.
Men som alltid är ju vännen A att lita på.
Mitt i natten kommer han körandes för att hjälpa
mig att först bogera bilen till en bilverkstad,
och sen även skjusa hem mig.
Vilket äventyr det blev...
men det bästa med det hela var ju att jag fick lite:
Söndag´s lyx ..
Extra tid hos dottern och katterna.
 Vilken lyx att får umgås en hel kväll och en
bra bit in på natten.
Absolut nåt jag skulle kunna vänja mig vid ;))

Så klockan 07.00 på måndag morgon var jag hemma
efter detta äventyr.
Men dock är jag utan bil fortfarande...
kanske kanske om allt går vägen så får vi hämta bilen
i morgon.
Så det har varit mycke pysslande hit och dit, eftersom jag inte haft nån
bil denna vecka.
Det är ju galet att man är så beroende av bilen.

På måndag var fritid´s personalen så gullig och
skjusade hem sonen. *guld värt*
Resten av veckan har vi kunnat pyssla om lite med
A:s bil.

Nu får vi hålla tummarna i natt, att vi kan hämta
bilen i morgon!

Det var lite uppdatering om vad som hänt hos mig...
och i morgon är det fredag igen





2 kommentarer:

Make everyday a good day. sa...

Full rulle hos dig låter det som :)
Kissen är ju jättefin och jag gillar namnet. Hur fint som helst.
Hoppas du får en bra helg
Kram Linda

messan sa...

Cilken söt liten kisse och vilket gulligt namn.
Det är roligt när det änder mycket saker tycker jag:).
Kram