BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 12 oktober 2010

Bara för att jag är värd det!

Har under en längre tid varit sugen på att
köpa mig en kaffe maskin...
ni vet såna där som man kan köpa kapslar till.
Tycker de verkar väldigt lätta att använda och
vad gott det skulle vara med en expresso emellanåt eller
varför inte en cappuccino?

Är det nån som har nån erfarenhet av dessa kaffemaskiner?
Är det nåt att ens fundera på?

Ha det :)

Today´s moments are
tomorrow´s  memories.







7 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Jag har också gått och sneglat på dessa... nog för att jag tycker att kaffe ska smaka KAFFE ... men dessa maskiner ser ju onekligen goda ut... så köper du en vill jag ha en recension, bums :)

whatthefuckdotcom sa...

en fråga... var hittade du rosabandetsaken du har uppe till höger?

Okki sa...

Hej Whatthefuckdotcom!

Klart det kommer en recension om/när jag köper en kaffemaskin... fortfarande på planerings stadiet :)

Gå in på
http://www.cancerfonden.se/sv/rosabandet/Stod-oss/privat/Tips-och-inspiration/For-dig-som-bloggar/

så hittar du ribbon att ha på bloggen.
Kram

Unknown sa...

Jag skulle också vilja ha en sån maskin. Lite dyr, men ändå...vad är vi inte värda. Jag har en gång smakat kaffe från en sån och det var supergott, ville bara ha mer och mer.

Mia sa...

Min kompis köpte sån.....jag tyckte det blev sådär. Men jag jag ju superbryggen moccamaster och är en bryggmänniska. Men hon blev nöjd. Och hon köper "knapparna" på nätet så de blir billigare. Kram

Anonym sa...

Hej!
Vi har funderat på att köpa en Nespresso... Det går ju snabbt att fixa sitt kaffe med den och brukar smaka gott. Nackdelen är att kapslarna är dyra och om man vill ha cappuccino etc, alltså med mjölk, så måste man köpa en separat "mjölkfixare". Ännu en sak att diska...
Kram från Maria!

Make everyday a good day. sa...

Jag tycker du ska köpa den om du vill ha den *L*
HA en fin dag
Kram Linda