BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 2 november 2010

Enastående föräldrar

Som ensamstående/enastående föräldrer som måste man
finna sig i att lära sig både det ena o det andra.
Det är på både gott och ont.

Jag har aldrig varit nån teknik-nörd...
Klarar av att sätta på datorn och installera
enklare program. That´s it!
Men så i bland så är det bara att bita i det
bekanta äpplet, och försöka klura ut hur saker och
ting funkar.

I går kom Guldklimpen hem från sin kortis vistelse...
och på kvällen ville han att det skulle finnas en funktion på
min dator som han har på sin.
Nu använder inte sonen min dator så ofta men det händer i bland,
att han vill visa mig nåt roligt:)
Och nu ville han att jag skulle ha en översättnings-funktion i mitt
verktygsfält..


Det tog ett tag innan jag klura ut och kunde installera det..
Men jag klara det!

Vissa dagar är det lättare att känna
lite stolthet över att klara av dessa saker;)



5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Visst är det härligt när man lyckas :-) Och sonen blev säkert lika glad han..

Kram Mia

Nina sa...

Ja, enastående kan man behöva vara fast man är gift, om man är gift med en som inte kan datorer... Haha! Fast det värsta är att inte jag kan heller, och inte har vi nån tonåring som kan... :/

Ha en fantastisk dag!
Kram Nina!

Vilsen sa...

En hälsning!

Annelie sa...

Hihi,, vi kan nog ta varandra i hand när det gäller detta med datorer. Är lika nollställd jag.
Äré nåt som krånglar,, ja då får jag alltid ropa på gubben... *L*

Ha en underbar fortsättning på veckan.. // Kram Annelie

Anonym sa...

Vill man verkligen så klarar man nog det mesta! Resultatet och glädje räknas! Ha det så gött! Kram