BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 13 oktober 2010

Dream on

Om jag nu ska fortsätta på ämnet
Kaffemaskiner, så har jag förstått
att det finns lite olika varianter.
Den jag har tittat på och som jag blev lite
kär i, ser ut så här:

Bilden lånad från Tassimo.se
 
Och med den kan man brygga både expresso,
cappuccino, cafe late, te och till och med
varm choklad...
Så du behöver man inte ha en separat mjölk skummare :)
Men som sagt nackdelen är ju att kapslarna kostar lite...
Men nåt måste man väl få unna sig ... eller hur?
 
Men när vi ändå är inne i ämnet att kosta på sig, så
kan jag ju berätta att min kära bil har känts sig lite
osidosatt en tid här nu.
Har fått hem den nu, den stanna ju kvar i Göteborg sist
jag var där. En viss bensinpump som behövde bytas ut och
så gjordes oxå.
Dock så blev inte plånboken så glad över just den detaljen...
Som det inte räckte med det så går bilbatteriet på sista varvet.
Så det är nästa sak på listan över saker som MÅSTE köpas :(
 
Så jag kommer nog vänta med ev
"bara för att jag är värd det-saker"
 
Men att drömma om saker och ting
kostar fortfarande inte så mycket!
 
 
 
 


1 kommentarer:

anna sa...

Tack för kramen, den värmde ända hit! Kramar till dej från Anna