BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 22 oktober 2010

Dagens Flow

Har fått många positiva besked denna vecka...
nästan så det känns att de mesta går min väg just nu.
Så till den milda grad att jag slog till med en triss lott i går.
Men väntade till i dag med att skrapa den...
En får ju dra ut på roligheterna lite.
Så det händer lite roligt varje dag.

Och jag säger som reklamen:

Plötsligt händer det!



Hela 100 kr JIPPPII.
Det blir nya lotter för HELA vinsten...
tror att jag har blivit lite spelbeoende;)

Och nu drar vi ut på roligheterna igen...
nya lotter blir det inte förrens nästa vecka!

Dagens rapport från dusch musik fronten är
följande att, sonen har upptäckt Povel Ramel.
Lite kul tycker jag:)

Som avslutning bjuder jag på gårdagens dusch musik


Ha nu en riktigt bra helg!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Jag var för snabb, såg fel...tyckte först att du vunnit en miljon...men såg sen att det var lite mindre med nollor. Men ändå. Grattis!!
Ha en skön helg!

Okki sa...

Haha..
ja några mindre nollor var det ju!
Hade nog inte spelat upp den vinsten, så roligt är det ju inte ;)
kram

Anonym sa...

Grattis! Ha en skön helg du med! Kram

Nica sa...

Åh, hade önskat dig minst en miljoooon!
Men en hundring är ju inte fy skam heller :)

Povel och vinst - ja, det är väl sannerligen en bra dag! :)

Ha en fin helg
Kram

messan sa...

Grattis till dig! Vilket flyt du har just nu....jag gillar sånt.Nu håller jag tummarna att det sitter i länge länge...
Kramar

Annelie sa...

Hej svejs..

Jätteroligt med nya bloggar att läsa, jag har nu lagt till din blogg på min sida,,, hoppas att det var okej. Annars hojjta till så tar jag bort den.

Guuud va roligt med en såppas "stor" vinst som 100,-... inte ofta man vinner på dessa lotter.
Sist vi var i Ullared så köpte jag en till oss, å vann 75 * 2 = 150,. vad glad man blir för det lilla.. *fniss*

Ha en go kommande vecka.. // Kram Annelie

Annika N sa...

Grattis till vinsten...alltid kul när det blir något. Kram Annika