BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 30 september 2010

Det går fort nu

Tycker dagarna rusar i väg nu...
Och helt plötsligt var det torsdag kväll redan.
I helgen är det kortis helg för sonen,
och lite "ledig-göra-vad-jag-vill" tid för mig.

I morgon som sagt ska jag ju bjuda grabbarna Grus och
fröken Städ på middag.
Det ska bli trevligt, även om matlagning inte är min starka sida.
Men tänkte mig lite GI inspirerad mat...
Kanske till och med lägger ut receptet här på bloggen
om det blir lyckat. Det blir efter helgen i såna fall :)

Sen är planen att jag åker mot västkusten och hälsar på
kära dottern. LÄNGTAR
Dottern har gått och blivit matte till en liten kattunge...
och den måste man ju få gosa lite med.
Massor med rolighet väntar...

Önskar alla en riktigt trevlig helg!

Och kom i håg att:

Varje dag ovan jord
är en bra dag!



3 kommentarer:

Unknown sa...

Va´jag är glad att jag hittade din blogg! Önskar dig också en trevlig helg. Jag kommer tillbaka.

messan sa...

Ha så mysigt med din dotter nu i helgen. Det har jag med:) Så mysigt det är.
Kram

imse sa...

Hoppas att du har haft en jätteskön helg!

Kram