BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 28 september 2010

Värme + Omtanke = Livet i cancervärlden

Har sagt det innan och säger det igen:
Så mycke kärlek och omtanke jag har fått och får
i cancer-världen har jag inte upplevt någonsin!
Mycke med sjukdomen är verkligen skit och det är en sjukdom som
slår hårt, både mot unga som gamla.
Men så mycke kärlek och omtanke det finns... det är oslagbart.

Läste häromdagen på Ludmillas blogg
att hon har startat en insamling för att
Linda ska få åka på sin drömresa till
New York.
Linda är en 3 barns mamma som drabbades av en väldigt
aggresiv bröstcancer i samband med att hon väntade sitt tredje barn.
Och har nu en spridning som inte är att leka med.

Hur som helst så startade insamlingen häromdagen och i kväll
läste jag på Ludmillas blogg att, hon i kväll kommer avsluta
insamlingen eftersom hon har fått i hop så mycke pengar att
Linda äntligen kan åka i väg på sin dröm resa.

Underbara underbara människor det finns i denna härliga
bloggvärld!

Ville bara dela med mig av detta härliga...
man läser om så mycke elände och ett hårt
samhälle som är väldigt egoistisk.
Men det finns människor med väldigt mycke hjärta oxå :)


3 kommentarer:

Nina sa...

Men åh... *tårögd*
Kommer inte på nåt vettigt här... hoppas hon får en alldeles underbar resa!

Må gott!
Kram Nina!

Bibban sa...

Kramar om dig
Bibban

Anonym sa...

Vad det värmer när man läser om Linda. Vad glad jag blir på att få bekräftelse genom Ditt inlägg att det verkligen finns så goa och fantastiska människor omkring oss. Det gäller att öppna sig och tro på människans kraft. Ha det så gött! Kramar