BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 14 september 2010

Gilla läget eller göra nåt åt saken?

If you don't like something,
 change it.
 If you can't change it,
change your attitude.



Maya Angelou


Tapeterna i mitt kombinerade kök/hall,
ser ut som ovan.
Inte helt missnöjd med dem är jag väl inte.
Ganska neutral färgsättning.
Nu kommer men:et...
det funkar inte om man vill sätta upp nåt på väggen.
Min fina väggklocka bara försvann in i
tapeten...
Så nu är frågan:
Ska jag behålla tapeten och bara tycka det är
helt ok att inte ha nåt på väggarna.
Eller ska här börja operation tapesering ?

Min värld står inte och faller med detta...
men i bland är det ganska skönt att ha helt
jordnära "bekymmer"

Fortsättning följer



1 kommentarer:

Make everyday a good day. sa...

O vad svårt...! Tapeten är ju jättefin, men det är klart, man vill ju ha lite på väggen också.. Hmmm..? Testa dig fram, kanske hittar du nåt som passar in just med den tapeten du har. Jag älskar att prova mig fram med saker och inredning, fast ibland så står det still i skallen, ideerna tryter.
Kram Linda