BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27 januari 2010

Världens bästa personal.

Måste bara berätta att sonen går på världens bästa fritids.
Att det är special-plockad personal visste jag redan innan, men nu vet
jag att det finns änglar. Och de jobbar på sonens fritids/kortis.

Häromdagen "råkade" jag prata om operation som ska ske i Mars nån gång.
Och då nämnde jag oxå om mitt knä som krångla. Eller krångla och krångla, vet inte
riktigt vad jag ska kalla det för. Det låser sig emellanåt och i bland så är det som
att det bara hugger tag. I alla fall  så fråga jag att om det finns en möjlighet att
när jag har opererats, att de kommer hem med sonen. I stället för att jag ska
gå och hämta honom. Jag antar att det kommer vara lite besvärligt med
min rörlighet ett tag framöver.
Det skulle ju  personalen fixa..
Puhhh, vad skönt kände jag.
Då kan jag slappna av lite, och veta att det ordnar sig.

I dag på förmiddagen så ringer de från fritids.
Och säger att de ska börja med att gå hem med min son från och med i dag.
FATTAR DU???

Inte bara när jag är ny opererad, utan de ska komma och lämna hem sonen
varje gång efter fritids... Fatta vilken lyx!!!
Har fortfarande svårt att fatta det.
VILKEN PERSONAL

Är verkligen inte bortskämd med att nån ställer upp på detta sätt för mig.
Det känns så stort.



Senast igår satt jag och pratade med en kompis, att nu vore det
verkligen på tiden att det skulle hända lite positiva saker.

Och så händer detta...
Det känns att nu vänder det.

Köpte en triss lott i dag oxå..
men ingen vinst. Men för mig känns detta större.





4 kommentarer:

ulrica sa...

Hej!!
Hittade din blogg på cancertjejers forum. :)
Visst är det undebart hur människor ställer upp. Jag har en vän som ringde mig när hon visste att jag hade det jobbigt.. och sa att jag skulle gå till skoaffären och köpa skor till mina barn. Hon betalar!! OM hon visste vad det betydde för mig.. jag bara grät. Underbart!

Jag har själv cancer, malignt melanom, med spridning i hud och på lungor.

Jag lägger till dig som en favorit och kommer absolut att komma tillbaka. :)

Ha en underbar dag!!

imse sa...

Det låter verkligen som ett toppenfritids!

Nina sa...

Wow! Härligt när det funkar!!!
Jag hittade hit genom en kommentar hos "Prins Albin" och jag har en dotter med autism :)
Jag kommer säkert hit fler gånger!
Lycka till!
Kram Nina!

messan sa...

Vilka änglar du har på ert fritids!! Det betyder mycket det.
Ha en fin lördag!
Kramar