BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 13 januari 2010

Glömska Okki

I morgon så är det en vecka sen Guldklimpen började skolan.
Vet att jag var ganska orolig för hur vi skulle komma i rätt
rutiner igen. Men måste säga att det har gått över förväntan.
När min väckarklocka ringer och jag stiger upp på morgonen, så hör jag att det är någon ( läs:sonen)
som redan är vaken. Pigg och pratglad son som kommer till köket och äter frukost.
Sååå skönt att det flyter på så smidigt. Håller tummarna att det fortsätter så...

I helgen skulle sonen haft sin kortis-helg. Men som den vimsiga och lätt-dementa mamma jag är, så hade jag ingen som helst koll på det. Och därmed inte hunnit förberedda Guldklimpen på en kortis-helg.
Så han var inte alls sugen på det, när det igår visade sig att så var fallet.
Nu är det mysig helg för sonen och mig som gäller.

I morgon är det "Cafe-brinken"...
förmiddas kaffe hos bäste bäste vännen I.
"me like"

4 kommentarer:

messan sa...

Stort tack själv! lltid lika roligt med nya kontakter, tycker jag:). Hoppas vi ses igen!
Misstänker att sonen gillar sin glömska mamma mycket:)

Okki sa...

Visst är det, roligt med nya kontakter.

Är ju ganska omtyckt hos sonen just nu.
Kram

imse sa...

För sonen spelar det nog ingen roll om mamma är vimsig!

Anonym sa...

va mysigt att ni har så nära kontakt med varandra hoppas att ni får en riktigt nmysig helg tillsammans blir det semla till kaffet imorrn??Hälsa vännen från oss i sigtuna.Kramizz Lille o Roni