BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 9 januari 2010

Jag = milf

Det nya 20, är 40+.
För en gångs skull ligger man rätt i tiden.

Läs aftonbladet klicka här
Milf= sexig morsa.

Men allvarligt, hur sexig känner man sig som:
* enbröstad,
*något mullig (väldigt överviktig)
* singel mamma, som inte för allt i världen inte kan
komma i håg när man var på dejt senast.

Kan det möjligvis beror på att man går hemma kring mesta dels i klädd
mysbyxor och urtvättad t-shirt.
(Läs: skulle tro det.)

Men men, man kan ju alltid ha det värre.
Inbillar mig att det inte är så kul att va fast i ett tråkigt förhållande,
inte är nån 10 poängare.

Men som sagt.. en dejt skulle ju sitta fint!
Eller inte







2 kommentarer:

imse sa...

Hihi, jag har också skrivit om detta idag. Så jag känner mig också som en milf!
Jag tror att du är jättefin som du är.

Okki sa...

Det är bara att gilla läget, som det heter.