BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 31 januari 2010

Bara-vara-helg

Blir så glad när jag läser att det är fler som har hittat hit till min
lilla blogg. Det är ju så kul att få lite kommentarer.

I kväll var det tänkt att jag skulle skriva ett väldigt öppenhjärtligt inlägg.
Men men... som Tony i Let´s Dance brukar säga.
Tror jag avstår från det.
Mår inte riktigt hundra ännu... mycke tankar som spökar i mitt lilla huvud.
Och vet ju själv att det inte är särskilt kul med depp-inlägg.
Men beundrar alla som kan skriva om hjärta och smärta...
Framför allt är jag impad hur Lotta
lyckas balansera mellan: dödsångest, jobbiga läkarbesök,
besked om prov resultat, familjeliv och livet som vimmelreporter.

Avslutar veckans inlägg med en låt med Martin Stenmarck.
Hörde den första gången i veckan, och blev helt kär i den.

Lyssna och njut!


2 kommentarer:

Anna sa...

Ja,visst är den låten kanonbra! Hoppas du mår bättre snart, nu kommer ljuset tillbaka igen och det är härligt tycker jag!
Läser du Linda77´s blogg? där kan man prata om hårda bud.Du hittar den via forumet.
Kramar till dej Okki, Anna

Okki sa...

Hej vännen!

Antar att du menar lindaskriver,
Vilken kamp hon har.. med lilla lilla Erik och nu alla behandlingar. Det är många som går igenom tuffa behandlingar nu.
Du skulle väl in i dag? Om jag inte minns helt fel. Hoppas det gick bra med ismössan.
Många många styrkekramar
Okki